Σημαντικά πιο ακριβά σε σχέση με τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2011 θα είναι τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2012.
Για δεύτερη συνεχή χρονιά τα αυτοκίνητα κατηγοριοποιούνται σε δύο
κατηγορίες. Τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα
μέχρι και την 31η Οκτωβρίου 2010 και όσα κυκλοφόρησαν από την 1η
Νοεμβρίου 2010. Στην πρώτη κατηγορία τα Τέλη Κυκλοφορίας 2012 υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα και στη δεύτερη με βάση τους παραγόμενους ρύπους (gr/km CO2).
Η διάθεση των σημάτων ανατίθεται στις τράπεζες, συνεταιριστικές τράπεζες, στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Α.Ε. και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. και θα γίνεται έως την 31/12/2011.
Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως την 31/10/2010 και τις δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών, τα τέλη κυκλοφορίας έχουν ως εξής:
Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομούνται για πρώτη φορά στην
Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές
διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανά χιλιόμετρο). Για τον
υπολογισμό λαμβάνονται υπόψη οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως
αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος, ως εξής:
Όπως και για τα τέλη κυκλοφορίας έτους 2011, τα ετήσια τέλη
κυκλοφορίας έτους 2012 και επομένων ετών που επιβάλλονται στα επιβατικά
ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα που ταξινομούνται για πρώτη φορά στην
Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, υπολογίζονται αποκλειστικά με την
ανωτέρω κλίμακα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια CO2 ανά
χιλιόμετρο).
Η διάθεση των σημάτων ανατίθεται στις τράπεζες, συνεταιριστικές τράπεζες, στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Α.Ε. και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. και θα γίνεται έως την 31/12/2011.
Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως την 31/10/2010 και τις δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών, τα τέλη κυκλοφορίας έχουν ως εξής:
Κατηγορία
|
Κυλινδρισμός κινητήρα (κυβ. εκατ.)
|
Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε ευρώ)
|
|
Α'
|
Έως
|
300
|
22
|
Β'
|
301 -
|
785
|
55
|
Γ
|
786-
|
1.071
|
120
|
Δ'
|
1.072-
|
1.357
|
135
|
Ε'
|
1.358-
|
1.548
|
240
|
ΣΤ'
|
1.549-
|
1.738
|
265
|
Ζ'
|
1.739-
|
1.928
|
300
|
Η'
|
1.929-
|
2.357
|
660
|
Θ'
|
2.358-
|
3.000
|
880
|
Ι'
|
3.001-
|
4.000
|
1.100
|
Κ'
|
4.001
|
και άνω
|
1.320
|
ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΔΙΟΞΕΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ (γρμ. C02 ανά χιλιόμετρο)
|
ΕΤΗΣΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝ C02 (σε ευρώ)
|
0-100
|
0,00
|
101 -120
|
0,90
|
121 -140
|
1,10
|
141 -160
|
1,70
|
161 -180
|
2,25
|
181 -200
|
2,55
|
201 - 250
|
2,80
|
Άνω των 251
|
3,40
|
Δημοσίευση σχολίου