Η εφημερίδα πέρασε και περνά δύσκολες στιγμές με τους εκατοντάδες εργαζόμενους της να παραμένουν απλήρωτοι.
Το θρίλερ παίχτηκε από το μεσημέρι με την τράπεζα που είχε συνάψει
δάνειο η εφημερίδα να αρνείται να συνεχίσει την χρηματοδότησή
της.Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά την απόφαση της τράπεζας η εκδότρια
Μάνια Τεγοπούλου, απείλησε με αναστολή της έκδοσης της
εφημερίδας.Ωστόσο, μετά από πολύωρες συσκέψεις και επιμονή των
εργαζομένων αποφασίστηκε το αυριανό φύλλο να κυκλοφορήσει κανονικά.Ευχή
όλων είναι να συνεχιστεί απρόσκοπτα η έκδοση της ιστορικής εφημερίδας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δημοσίευση σχολίου