Λίγο πριν τις 11:00 μαθητής από την Πολωνία κατελήφθη από αμόκ, έβγαλε ένα σπαθί και τραυμάτισε την Υποδιευθύντρια και την φύλακα του σχολείου, το οποίο βρίσκεται επί της Κηφισίας στο ύψος Αμαρουσίου.

Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των μαθητών, ο δράστης ξαφνικά βγήκε εκτός εαυτού και επιτέθηκε και τραυμάτισε τις δύο γυναίκες, οι οποίες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Αγία Όλγα, όπου και διαπιστώθηκε ότι δεν διατρέχουν κανένα κίνδυνο.
Ο μαθητής συνελήφθη από την αστυνομία. Οι λόγοι τις επίθεσης δεν έχουν ακόμη γίνει γνωστοί.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top