Μετά το Google+ και το Diaspora,
έρχεται η σειρά του Unthink.
Πρόκειται για ένα νέο social network, το οποίο
φιλοδοξεί να εξαφανίσει από το χάρτη το Facebook. Αν μη τι άλλο, οι
επικεφαλής της νέας υπηρεσίας έχουν θέσει πολύ φιλόδοξους στόχους.
Σε επίπεδο αρχών και επιχειρηματολογίας, το Unthink έχει πολλές ομοιότητες με το Diaspora, καθώς πλασάρει εαυτόν ως ένα social network όπου ο χρήστης είναι ο απόλυτος κάτοχος των πληροφοριών του και τίποτα δεν περιέρχεται στη δικαιοδοσία της υπηρεσίας ή των συνεργαζόμενων εταιρειών που θέλουν να διαφημιστούν. Αυτό, πάντως, δε σημαίνει ότι το Unthink λέει “όχι” στις διαφημίσεις. Αντίθετα, έχει υιοθετήσει ένα πολύ ενδιαφέρον σύστημα.
Κάθε χρήστης θα μπορεί να διαλέγει ένα brand name, το οποίο θα εμφανίζεται ως διαφήμιση σε ειδικό χώρο του προφίλ. Έτσι, ο χρήστης θα μπορεί να συνδέει το όνομά του με μια εταιρεία που συμπαθεί και όχι μια φίρμα που του είναι αδιάφορη ή αντιπαθής. Προφανώς, οι διαφημιζόμενες εταιρείες θα πληρώνουν ανάλογα με το πόσες φορές εμφανίζεται το όνομά τους. Οι χρήστες που δε θέλουν να βάλουν διαφήμιση στο προφίλ τους θα μπορούν να το κάνουν πληρώνοντας συνδρομή στην υπηρεσία, η οποία ανέρχεται στα 2 δολάρια το χρόνο.
Η κεντρική σελίδα που βλέπει ο χρήστης χωρίζεται σε διακριτές ενότητες. Έτσι, το προφίλ, η δραστηριότητα των φίλων και οι δημοσιεύσεις των εταιρειών έχουν το δικό τους “οικόπεδο” στην έκταση του Unthink.
Η υπηρεσία βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε φάση κλειστής beta και οι εγγραφές γίνονται μόνο με πρόσκληση.
Θα καταφέρει το Unthink να εκτοπίσει το Facebook; Μάλλον όχι, αν και πρέπει να ομολογήσουμε ότι έχει ενδιαφέροντα στοιχεία. Η πρώτη μεγάλη μάχη του Unthink θα είναι απέναντι στο Diaspora. Και μετά βλέπουμε…
e-pcmag.gr
Σε επίπεδο αρχών και επιχειρηματολογίας, το Unthink έχει πολλές ομοιότητες με το Diaspora, καθώς πλασάρει εαυτόν ως ένα social network όπου ο χρήστης είναι ο απόλυτος κάτοχος των πληροφοριών του και τίποτα δεν περιέρχεται στη δικαιοδοσία της υπηρεσίας ή των συνεργαζόμενων εταιρειών που θέλουν να διαφημιστούν. Αυτό, πάντως, δε σημαίνει ότι το Unthink λέει “όχι” στις διαφημίσεις. Αντίθετα, έχει υιοθετήσει ένα πολύ ενδιαφέρον σύστημα.
Κάθε χρήστης θα μπορεί να διαλέγει ένα brand name, το οποίο θα εμφανίζεται ως διαφήμιση σε ειδικό χώρο του προφίλ. Έτσι, ο χρήστης θα μπορεί να συνδέει το όνομά του με μια εταιρεία που συμπαθεί και όχι μια φίρμα που του είναι αδιάφορη ή αντιπαθής. Προφανώς, οι διαφημιζόμενες εταιρείες θα πληρώνουν ανάλογα με το πόσες φορές εμφανίζεται το όνομά τους. Οι χρήστες που δε θέλουν να βάλουν διαφήμιση στο προφίλ τους θα μπορούν να το κάνουν πληρώνοντας συνδρομή στην υπηρεσία, η οποία ανέρχεται στα 2 δολάρια το χρόνο.
Η κεντρική σελίδα που βλέπει ο χρήστης χωρίζεται σε διακριτές ενότητες. Έτσι, το προφίλ, η δραστηριότητα των φίλων και οι δημοσιεύσεις των εταιρειών έχουν το δικό τους “οικόπεδο” στην έκταση του Unthink.
Η υπηρεσία βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε φάση κλειστής beta και οι εγγραφές γίνονται μόνο με πρόσκληση.
Θα καταφέρει το Unthink να εκτοπίσει το Facebook; Μάλλον όχι, αν και πρέπει να ομολογήσουμε ότι έχει ενδιαφέροντα στοιχεία. Η πρώτη μεγάλη μάχη του Unthink θα είναι απέναντι στο Diaspora. Και μετά βλέπουμε…
e-pcmag.gr
Δημοσίευση σχολίου